Werk efficiënt met mij als jouw Virtual Assistant voor snelle en doeltreffende oplossingen.

Als ondernemer is het vaak een hele uitdaging om alle aspecten van je bedrijf ‘in goede banen te leiden’. Talloze taken waar jij aandacht aan moet besteden, waar jij niet altijd tijd en zin in hebt, denk aan je administratie, sales, communicatie of het beheren van je Social media.

Als Virtual Assistant neem ik taken voor jou uit handen waar jij geen tijd, energie of geen inzicht in hebt. Ik zorg ervoor dat het goed en snel geregeld wordt, zodat jij meer rust en vrijheid ervaart en je tijd kan richten op waar jij echt goed in bent.

Als je met mij samenwerkt krijg je een duizendpoot, een sparringpartner, iemand die met je meedenkt en een ideeën machine. Iemand die nauw betrokken is en ruim van te voren al kansen en ideeën signaleert waar jij zelf nog geen idee van had.

Je kunt mij o.a. inhuren voor projectondersteuning, administratieve taken, e-mailbeheer of het bijhouden van je Social media. Op vaste of flexibele basis, tijdens piekperiodes of voor specifieke projecten. Tijdens een kennismaking overleggen we wat het beste past voor jou.

Ik ben heel blij met de dingen die Janneke voor mij heeft gedaan afgelopen weken. Kordaat, positief, flexibel, consciëntieus en snel. Ik leerde Janneke kennen tijdens een netwerkbijeenkomst en inmiddels werkt ze voor mij als virtual assistent. Ik heb regelmatig van die klusjes die ik zelf niet leuk vind of wat mij gewoon te veel tijd kost. Tijd die ik liever besteed aan dingen waar ik wel blij van wordt. We zijn de samenwerking aangegaan en Janneke pakt verschillende taken voor mij op, zoals teksten redigeren, verschillende formulieren maken of content maken in Canva. Het voelt heerlijk om iemand aan mijn zijde te hebben die taken kan wegnemen, het geeft me lucht, rust en vrijheid en ik kan mij focussen op wat ik echt leuk vind

Project coördinatie en ondersteuning

  • Planning en aansturing
  • Documentbeheer
  • Communicatie
  • Ondersteuning
  • Social Media
  • Contentcreatie

Secretariële en Administratieve ondersteuning

  • Agendabeheer
  • Correspondentie afhandelen
  • Documentbeheer
  • Coördineren van vergaderingen

Sales & Marketing

  • Ontwikkelen van marketingstrategieën
  • Genereren van leads
  • Klantcontracten beheren
  • Potentiële klanten benaderen door bijvoorbeeld te mailen of te bellen
  • Verkoopondersteuning
  • Sociale media beheren

Als Virtual Assistant ben je een duizend poot en dat doe je met gemak. Maar ook de ‘Coach’ in jou zit diep geworteld. En dat maakt jou uniek. Je bent ook een fantastisch klankbord, een sparringpartner en stemmetje in mijn achterhoofd. Dank je wel Janneke!

Werkwijze

De eerste stappen naar een professionele samenwerking:

Kennismaaking

Ondanks dat het werk virtueel is, vind ik het belangrijk dat we een goed mach hebben. We plannen een kennismakingsgesprek in via Teams. Wanneer er aan beide kanten een klik is, bespreken we wat jouw wensen en uitdagingen zijn en hoe ik jou hierin kan ondersteunen.

Opstart

Na onze eerste meeting zal ik een samenvatting sturen. We zullen vervolgens een gesprek inplannen om duidelijke afspraken te maken met betrekking tot communicatie, beschikbaarheid en de manier waarop we informatie zullen delen.

Aan de slag

Nadat we van start zijn gegaan, zullen taken worden toegewezen, en indien relevant, van bijbehorende deadlines worden voorzien. Op deze manier kunnen we methodisch en georganiseerd volgens een planning te werk gaan. Ik voer de werkzaamheden uit vanaf mijn eigen werkplek. We houden elkaar op de hoogte over de voortgang. Indien het een overeenkomst is voor een langere periode plannen we elke week een korte overleg in om de status te bespreken.

Evaluatie

Dan vind ik het fijn om alles te bespreken. Wat waren de verwachtingen en is daar aan voldaan. Wat vond je van de samenwerking? Wil je de samenwerking verleningen?

MOGELIJKHEDEN

Je kunt mij inhuren op vaste of flexibele basis, in piekperiodes of ter ondersteuning op een specifiek project. Het grote voordeel van werken met mij als Virtual Assistant is de grote mate flexibiliteit. Je betaalt voor het aantal gewerkte uren en vermijd kosten zoals kantoorruimtes, apparatuur en secundaire arbeidsvoorwaarden. Ik werk op afstand, maar indien gewenst (in overleg) kan ik ook werkzaamheden op locatie bij jullie op kantoor uitvoeren.

Flexible

Heb je eenmalig een project of een taak die je wilt uitbesteden?
Dan is flexibel de oplossing voor jou. Je huurt mij in voor de uren die je mij nodig hebt. Tijdens een online meeting zullen we de taken bespreken en een tijdsindicatie opstellen.

 

Strippenkaart

Heb je mij niet met regelmaat nodig? Kies dan de stippenkaart. Ik ben dan toch flexibel in te zetten in het aantal afgenomen uren in een periode van 3 maanden. Keuze uit 5, 10, 15 en 20 uren.

*Afgenomen uren zijn 3 maanden geldig

Abonnement

Heb je wekelijks een x aantal uur iemand nodig? Dan is het abonnement het voordeligst. Op deze manier worden er wekelijks vaste uren voor jou vrijgehouden. Samen maken we afspraken over de werkzaamheden en het aantal uur.

 

*Minimale afname 4 uur per week
*Minimaal periode van 3 maanden

Over Mij

Mijn naam is Janneke Kiestra. Ik ben een energieke en enthousiaste verbinder en mijn missie is jouw helpen bij elke stap van je reis in je bedrijf, sport of persoonlijke groei.